helg

Sitter just nu i skolan och chillar, vi är bara 6 st på lektionen så vi har kört hängagubbe och charader med Markus (min lärare). Sen har vi en lektion till efter det slutar vi, jätte skönt. Fredag idag också ska träna efter skolan sen ikväll ska jag jobba och efter det träffa annorna som jag inte träffat på evigheter och även Majsan får jag inte heller glömma, vet ej vad vi ska göra men blir någ att ta det lite lugnt och prata om allt. 

Igår var det skola efter det var jag barnvakt åt albin och sen träna jag. När jag kom hem somna jag direkt i sängen. 


Men jag har så tråkigt så ska skriva ett inlägg till om mitt år 2012, om ni vill veta, heheh pusssss

Kommentarer
Postat av: Nattstad.se

Hej! Kan du blogga lite mer och extra tack? Annars är din blogg ointressant.

2013-01-27 @ 18:41:27
Postat av: Hemlig läsare på A...

Jag vill veta :D

2013-02-02 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0