Förlåt...

Förlåt för jag glömde lägga upp bilder i från nyår, ska förska göra det imorgon då jag har laggt in bilderna på datorn :)

Min fina vän Anna har även klagat på att jag aldrig bloggar, så jag har lovat att börja blogga för mina fina vänners skull! (a)

Men under tiden jag inte har bloggat har det inte hänt så mycket, för det mesta har det vart skola, träning och jobb. Jag jobbar ju på Mcdonalds varje onsdag och fredag, jag tränar också varje dag och varanan vecka är jag barnvakt åt min söta kusin Albin. Som jag ska vara barnvakt för imorgon igen.

Sen på jul lovet gjorde jag inget förutom att jobba, men det var bra för jag får en bra lön den här månaden! :)

Imorse skulle jag gå upp tidigt för att åka till gymmet och köra bodypump kl 6,45 men jag vakna kl 6,50.... Kändes sjukt drygt när jag hade fixat allt så fint, men min väckaklocka ville inte ringa :'( Så då fick jag gå upp och åka till skolan, på min första lektion hade vi svenska prov, som jag hade glömt plugga till men det kändes iaf bra!

Skolan rullade vidare, direkt efter skolan ficka jag springa till jobbet, jag jobbade fem timmar. Men det var roligt jag hade Malin att prata med (kompis på jobbet) sen kom en av våra söta stammisar som alltid köper chees, så vi stod och prata lite om hur pengar var värda på hans tid. När han var liten kosta en bio 75 öre, och idag 100 kr. Helt sjukt hur mycket det har ökat.. Men han kanske är runt 65 år så det var ett tag sen han var yngre.
 
Jag slutade 21 men kom inte från jobbet förrän 21.30 var kvar och prata med Malin.
Nu när jag kom hem fick jag med mig Caroline att gå ut och springa med mig, men det var så himla kallt så det blev bara en kortis på ca 15 min. Nu ska jag ta en varm dusch sen sova för jag ska upp 5.00 imorgon för att åka till gymmet och träna spinning i 45 min, pussssssssssar

Juste jag, Klara och Bea bokade Kos idag :D wohooo två veckor i sommar åker den 31 juli, kommer bli så jävla roligt :D


I sommras efter jag kom hem från Kos, då man var brun och fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0