Grattis bästa

ar haft en riktigt rolig helg! I fredags börja det med fråga olle, haha riktigt kul. Efter det åkte jag till Bea för sen på kvällen gick vi på en lokalfest i för en kompis fyllde 20 år. Det var väl sådär. Sen i lördags så träffa jag Anna och Maja så var i vi inne i stan ett tag innan vi åkte hem till Tina på tjejmiddag, jätte kul och mys, sen på kvällen åkte vi till farsta för sen åka till Gärdet där vi var hela kvällen.. Hahah det sluta med att kl 8 på morgonen kom jag hem och somna 9. Så på söndagen var jag galet trött, men vid 2 följde jag med Maja till Solna c för att fixa hennes naglar sen träffa vi Anna och prata om kvällen.. hahahahahh...

Nu i veckan har jag vart i skolan och tränat. Imorse var jag i skolan kl 6 för att ha frukost så är skit trött nu.. Men ska hoppa in i duschen nu.

OCH IDAG DEN 12/9 FYLLER MIN ÄLSKLING KLARA 17 ÅR!!! GRAAAAAATTIS BÄSTAVÄN <33333333

Jag älskar dig min andra halva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0