Freeeedag

Tjooooodoooooo! Mitt internet hemma har har typ inte funkat på hela veckan... Men annars har jag haft fullt upp. I tisdag var jag barnvakt åt min gulliga kusin Ablin, efter det träffa jag Klara sen gick vi och träna! I onsdags så var jag också barnvakt till Albin, efter det mötte jag upp Anna bäckström och Johanna så skulle vi åka och överraska Anna bellqvist som fyllde år!! Fast det blev inte som vi ville, vi råka faila lite, hahah... Igår kväll möte jag upp Bea en snabbis och efter det åkte jag och träna :) 

Och idag fyller Tinnnnnnaaaaaaa år :D Och så slutar jag 11.40 skön fredag. Just sen på eftermiddagen ska min klass vara med på fråga Olle xD haha 


Gratttttttis <33333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0