Torsdag

Skolan idag har vart som vanligt. Sista lektioner satt jag mest och kolla på videosar på youtube och grät i floder.. Hehe! Efter skolan gick jag till gymmet sprang och körde massa andra saker riktigt skönt att komma dit igen efter att ha varit sjuk :) Efter det åkte jag hem duscha! Sen åkte jag ner till Solna c för jag har fått en sak att jag och en kompis går en wrap gratis! Men solna c har tagit bort donken? När fan gjorde dem det? Var ju nere där härom dagen då var den kvar iaf... Knaas. Men jag och Caroline är skit hungriga så vi köttar till donken i Fridhemsplan och där var den slut.... Fatta vad irreterad jag var.... Sen påvägen hem tog det 10 min än 4 min som det alltid tar.. Men har vart hemma ett tag nu och kollat på tv, mysis. Imorgon ska jag jobba till 23 jag var lite dum och sa att jag kunde jobba längre.. hehe. Heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0