Långhelg

Har inte haft tid att blogga har haft fullt upp. I torsdags så träffa jag Klara och Vendela sen drog vi till en fest i Sundby och hade det riktigt rolig kväll, den blev lyckad! I fredags så låg jag hemma hela dagen och sov, sen vid 16 så jobbade jag, jobbade extra till 23. Efter det så möte jag lite vänner sen drog vi hem till mig och var här. I lördags så låg jag ute och sola hela dagen sen åkte jag en snabbis med pappa till farmor&farfar sen på kvällen var jag med Anna och Bill så kolla vi bara på film. Idag har jag också bara legat ute och solat hela dagen sen åkte jag en snbbis ner till solna C och köpte en ny bh och solglasögon. Sen vid 17.30 började AIK-Norköpping så var på matchen med lite kompisar och vi vann vår första hemma match idag med 5-2, underbart spelat idag älskade AIK!! Men nu ska jag chilla och äta middag, pussar


Syns inte på bilden men efter två dagar att solande så är man ganska röd i ansiktet, älskar det här vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0