Hey I heard you like the wild ones

Fett läskigt var ute och sprang för ett tag sen och nu har jag svårt att andas och hostar tänk om man har fått astma?? :O Ne hoppas fan inte det. Kände redan det när jag sprang men ville inte stanna då är det as jobbigt att börja igen så fortsatte att springa ändå.. Aja ska lägga mig ett tag i soffan blir det väl bättre snart :) Idag har jag vart i skolan och haft det chill. Har inte så mycket kvar nu så det är as skönt :D Efter skolan åkte jag en snabbis in till stan med Maja och Tina. Sen när jag kom hem gjorde jag värsta middagen, lax i ungnen och till det sallad as gott och nyttigt, hehe :) Måste plugga lite ikväll också annars blir det bara chill, pussar


Snyggingen jag efter duschen ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0