halluuu

Sitter vid min stora dator som jag inte har använt på hur länge som helst! Använder typ bara den bärbara om ni villl veta! Hahaha...

Min helg då! I fredags fick jag feber under skolan.. Toppen!! Men kämpade vidare hela dagen sen jobbade jag även 6 och halv timme. Jobbade extra fast jag hade feber fattar inte hur jag orkar.. Men när jag kom hem somna jag direkt. I går lördag mådde jag dåligt hela dagen. Men ändå så träffa jag mamma så åkte vi till Bagarmossen, för jag ska flytta igen!! Whoop.. hahaha 14 gången gilt kanske? Aa det får vi se.. Men jag bor fortfarande kvar i Solna! Men vi gick runt och kolla där, åt picknik jätte mys! Sen åkte vi hem till mammas kompis Camila som bor där och fick med hela den familjen, det var också mys. Efter det träffa jag Klara och Petar så åkte vi runt lite var ett tag i årsta sen vidare in till stan. Sov hos mamma i upplands Väsby i natt också. Idag har jag solat och bara degat hemma är fortfarnde sjuk... :(((( Tråkigt inlägg känner jag, jaja ska käka nu!


Jag just nu, så vacker... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0