2209


Haha vi hade tråkigt på lektionen och lekte med photoshop.. hahaha

Dem här skol dagarna är typ onödiga vi gör typ ingenting.. Men hade möte idag i skolan med rektorn bara hur mitt halv år har varit på nti. Sen har man fått reda på betygen är nöjd med mina betyg för den har varit bra för att komma in så sent i skolan men jag fick F i matten som inte alls var bra så den kursen måste jag prova om i höst.. Men idag då har jag vart i skolan och typ inte gjort något.. Kom hem vid 17.00 då somna jag i soffan så allt jag hade tänkt göra som att gå ut och springa och se Sverige-Island från match start blev ju inte av. Så jag såg 20 min i slutet av matchen istället, men hann iaf se det tredje målet! Och vi vinner den här matchen, jätte bra Sverige!! Nu ska jag chilla sen sova, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0