21.59

Helgen då? Den har vart sådär. I fredags jobbade jag till 23 -.- Direkt efter det åkte jag och möte Robyn och hem till hennes kompis som hade fest i hallonbergen men efter en timme så var alla tvungen att dra så då drog jag hem :) Var ändå bra för på lördagen aå spendera jag min dag på jobbet. Jag börja 9.00 och sluta 17. Direkt efter det åkte jag hem till farmor&farfar för att äta middag, men när jag kom dit hade f&f åkte till vetrinären med Sanna (deras hund) hon hade 40 graders feber :(( Mina lilla älsklings hund, hoppas hon blir bättre snart!!!
Och pappa var ute och gick med snoddas (min andra älskling hund) och  Caroline prata med Hampus (Hennes kille) Så jag fick äta själv.. hahah... Ne men det var chill :) Efter det åkte jag hem till Tina där även Maja var så hade vi hemma kväll och kolla på film, mysis! Idag har vi legat vid stranden och bara levet livet!!! Efter det möte jag Robyn sen möte vi upp pappa så satt vi på Offside nere i Solna C och kolla på AIK-Elfsborg som sluta 1-0 till elfsborg :'( Riktigt tråkigt att förlora.. Men sånt är livet. Nu kollar jag på bb, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0