Onsdaaaaaaaaaag

Hann inte blogga igår, men var i skolan igår, dem hade även tydligit ändrat schemat så vi börja 8.30 istället för 9 och så säher dem ingenting??? så självklart kom jag en halv timme sent sen dem flesta i klassen. Men hade även prov och det kändes? aa jag vet inte :S Efter skolan åkte jag direkt till gymmet och körde spinn och latin dans. Idag var det också skola, sen så skulle jag göra ett tal och läsa upp det så gjorde ett jätte fint tal till mamma <3 och på engelskan om Stockholm. :)Sen idag blev det spinn 55 min brukar köra 45 men 55 var mycket skönare. Sen har pappa köpt mitt årskort idag till sista året på Råsunda så det var härligt och så har jag fixat bb 24 :D hihih men ska kolla på bb nu, pusssssssar <3

 
Jag och min syster :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0