Hemma

Har inte haft tid att blogga sen jag kom hem. Och uppe i fjällen var internet fett segt.. Uppe i fjällen har jag åkte skidor och åkt skoter, så det var roligt. Men skönt att komma hem nu :) 



Men kom hem från fjällen i Torsdag. När vi kom hem var jag bara hemma hela kvällen och tog det lugnt. I fredags vakna jag jätte tidigt redan vid 9. Så då duscha jag och börja fixa mig. Sen gick jag och Caroline ner till Solna Centrum och shoppa. Köpte bland annat, vanliga tyg skor, en ny väska, en poncho, skärp, solglasögon, linne och sånt. Sen möte jag Klara runt 15 så åkte vi till globben för att gå på Avicii!! Hade skit roligt och han var as bra. Men på slutet blev vi jätte trött så vi gick lite tidigare :) Då åkte vi till Vällinby och åt lite på donken, sen skulle vi möta Amanda och Ida så skulle vi på en fest, men dem orkade inte och inte Klara heller. Så då skulle vi åka hem. Men jag pratade med Kancans som skulle dit också så sluta att jag gick upp med han. Men det blev en lugn kväll för mig, men det var roligt ändå :)

Idag ska jag plugga och jag måste gå ut det är ju jätte fint väder ute. Och sen ikväll ska jag träffa Anna och Anna som jag har saknat jätte mycket, puss <3


Från fjällen, kommer mer bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0