Godnatt ♥

Dagen börja med ett matte prov som kändes sämre än sist. Efter provet åkte jag till Fridhemsplan och möte upp Bella och Amanda. Vi åkte till Råsunda, bella skulle köpa årskort :)) Jag har redan så det är bra att Bellson också köpte :) Efter det åkte jag hem en snabbis och åt och sen vidare till Skolan. Dem två lektionerna vi hade kvar satt jag, Filip och Calle och körde draw something på facebook, så det var chill lektioner.

Sen sluta dagen med att göra två prov på omprovstiden. Men det kändes bra tror jag. Sen åkte jag och träna aerobics, måste börja köra det mer, sååå roligt!
Sen har jag kollat¨på dh, bb och pluggat till nationella imorgon. Kom även nyss ut ur duschen.. världens ointressanta inlägg..

Imorgon har vi chill dag, skulle egentligen vara ledig bara ha utvecklingssamtal. Men sen visa det sig att vi hade nationella och ska hålla tal. Men slutar iaf tidigt så det är skönt :)  

Okej nu vet ni hur hela min dag var. hehe, nattiiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0