Sommarlov!!!!

Har inte orkat ta upp datan dem här dagarna, kommer bli mycket så nu på sommarlovet! Men i måndags var jag med hela skolan på gärdet och körde fotboll och brännboll. Efter vi hade vart där drog jag mig till gymmet och gymmade ett tag. Senare på kvällen träffa jag mamma så gick vi ut och åt på retaurang och kolla lite i affärer fick med mig en söt tröja hem. Sov även hos mamma så på kvällen satt jag, mamma och mammas kompis mimmi och kolla på Sverige-Ukraina som vi tyvärr förlora men en match vi borde vinna..

Iaf sen igår Tisdag hade vi skolavslutning. Efter den åkte jag, Tina, Maja och Robyn hem till mig och chilla. Sen senare träffa vi Minna och Felicia. Ää aa sen drog jag och Robyn hem till henne för hon skulle duscha och sen tillbaka hem till mig så satt vi tjejer på min balkong och myste en stund. Runt 18 åkte jag och Anna till Sollentuna för att se Bill spela på en sak. Efter det åkte vi hem igen sen åt vi middag nere hos Bill och kolla på Barnhemmet. Det blev en lugn kväll för mig även fast jag hade skolavslutning :O haha första gången det händer men det var fett skönt! :) 

Nu ska jag ta mig mot gymmet igen och gymma lite känner verkligen att jag behöver det, puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0