Sleep everyday, party every night

Kom hem i natt från den roligaste veckan i mitt liv. Taaaaa mig tillbaka nuuuuuuuuuuuuuu! Vill inte vara här.

Hela veckan har bestått av sol,bad och massssssa massa festande! På planet påväg till Kos träffa vi två underbara tjejer som hette Linn och Johanna, så vi varit med dem hela veckan. Och vi har haft så roligt. På dagarna sola vi på tylösand beach, helt klart den bästa. Skönt folk som jobba där och bäst sol stolar xD haha! Sen på kvällarna så var vi på bar gatan hela natten. Dem clubarna med bäst musik och folk var helt klart West och Cactus. Så där hängde vi mest. 
För det mesta stod vi på bar disken och dansa. 
Och det var biligt att vara där som tjej, vart man än gick så sa dem free shots eller så fick vi gratis drinkar. Och Johanna haffa en kille som köpte fishbowls och shots till hos hela kvällen. Han betala till och med 10 euro för att vi ska dansa på en club xD Desperat kille kan man säga.  

I onsdags kväll hade hela Kos ström av brott också, skit läskigt hela staden var släckt och hotellet kändes som ett spök hotell typ. Men som tur så kom strömmen tillbaka 12 på kvällen så man kunde börja festa igen. På kos var det nästan bara norrmän och nästan alla killar från Sverige som jobba där kom ifrån Jönköping. Jag träffa typ bara 4 st från stockhom. Så på slutet blev det att man sa vissa ord på norska sen börja man förstå det mycket mer.

Vårt hotellet låg skit bra till det var bara 2 min till beachen och 5 min till bar gatan! Så om ni åker dit bo isf på Astron ;)
Men har haft så grymt roligt och vill ta en sista minuten tillbaka nu i sommar, men måsta ha pengar först och någon som vill hänga med.
Men det kommer massa med bilder sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0