2236

Dem har gjort om blogg.se.. Får se om jag kommer fatta någonting nu..

Iaf igår kväll var jag med Maja och Anna och på kvällen var vi hemma hos Baran och Bahoz med några på chillkrök, hade det roligt!
Idag var jag nere i Solna C och köpte det sista inför Kos som bikini och solglasögon, hääärligt! Sen möte jag Anna en snabbis innan mamma kom hem hit ich klippte mina toppar och färgade utväxten på mig igen. Mitt hår växer som ogräs ibland..

Sen börja jag även packa och min väska är typ full men jag har inte ens packat ner halva mina kläder :(( Sen var jag nyss ute och sprang jätte skönt att göra det på kvällen. Nu kollar jag på Sverige- Frankrike som vi leder imot. Och viiiii gjorde juuuuuuust mååååååååååååååååååååååååål så skönt Sverige att vi har vunnit iaf en match i Em, än att gå härifrån med 0 poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0