15 juni

heeej, sitter hemma nu och vet inte vad jag ska göra.. Kanske åka och träna? Får se ikväll ska jag iaf jobba, ska faktiskt bli roligt. Det är mitt sista arbetspass innan jag åker till Kos :D Åker nästa fredag!!!!
Jag vill sola också men det är så molningt ute :( Sen fyller Ida år idag!! Grattis hjärtat <3<3

Ää aa men i onsdags kväll var jag med Anna och Anna vid Nockeby klipprona med Philip och massa mer. Kvällen sluta med att jag, Anna, Anna, Philip och Simon åker hem till Simon där vi nattbada och massa mer saker, hade det riktigt roligt! Igår Torsdag mådde jag bajs dåligt. Så jag sov tills 15 efter det åkte jag, Anna och Bill till Andra Annas jobb och käkade oss tjocka med burge king mat. Där träffa vi även Maja och Johanna :))

Efter det åkte jag hem till Bea och dega där en stund. Sen träffa vi Klara och Amanda så gick vi en lång promenad runt hela hässelby kändes det som. Bara en mys kväll :) Ne nu ska jag hoppa in i duschen och ta bort saker som dem har skrivit på mig.. hehe puss



Hihi Ida och Jag, Grattis igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0