1 daaaaag kvar!!!

helluuuuu, Igår hade jag fult upp hela dagen typ, börja dagen med att sola två timmar innan jag var tvungen att åka till Brommaplan och betala en kille 100 kr som jag var skyldig han. Direkt efter det åkte jag till Solna C för att växla min pengar till euro!! Sen åkte jag en snabbis hem för sedan åka ner till Solna C igen för att ta bussen till Danderyd för att möta upp Bella och Emelie sen åkte vi vidare till Norrtälje för att kolla på AIK-Sundsvall som hade en tränings match där. Vi vann med 2-1 skönt fast det var en tränings match så är det alltid bra att vinna. Vi spela faktiskt riktigt bra iaf under första halvlek! 

Imorse ringde klara min 20 över 8 och bara upppppp!!! det är fint väder, jag kommer till dig nu! Så då var det bara att gå upp. Så kom Klara sen packa vi det sista till Kos. Sen åkte vi dit Klara ska flytta och kolla hur det såg ut. Det var jätte mys och skit skönt att vi ska bo nära varandra! 

Sen åkte vi till Hässelby köpte kyckling taco på Orion och käka hemma hos Klara. Nu sover tråkisen och det är måln ute :((((((
Väntar på att pappa ska komma med min res väska hit sen ska jag sova hos klara inatt. Men nu ska jag göra något... Vill ut och springa typ, men får se om jag gör det sen, pussar


Hahahahahahhahahahah så fula.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0