Sjuk :(

Men tja bloggen var ju ett tag sen nu... Men förra torsdagen och fredagen blev det att fest. När jag vakna i lördags morse mådde jag rent ut sagt SKIT.. Hade fått feber, förkylning och mitt huvud ville sprängas i luften.. Men senare på eftermiddagen tog jag mig iaf ut till Värmdö för att umgås med Maja, Anna och Majas syrra Ida. Där vi år middag och bara myste.

Sen i Söndags fyllde min älskade mamma år, grattis igen <333 Så då åkte jag och pappa ut till Holmtorp (Peters landställe) där alla andra släktingar också var och fira mammi med massa god tårta. Jag mådde dåligt då också så jag tog det lugnt och villade för det mesta. Sen sov jag även kvar där. Imorse gick vi upp 7 för att mamma och Peter skulle åka till orrö (vårt lanställe i skärgården) så dem skjussa hem mig så jag kunde sova vidare. Skulle igentligen jobba idag men mådde för dåligt för det.

Men idag åkte jag och mötte Klara vid 16, sen åkte vi och lämna in min mobil. Sen när jag kom hem mådde jag så dåligt så jag la mig och sov. Så ikväll ska jag bara vara hemma är för dålig för att gå ut ikväll :((  

Jag hatar att vara sjuk...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0