hallooooo



Nu funkar äntligen min mobil :D fast nu är den med pappa på landet så får den senare idag :)
Men nu är jag hos Mamma i upplands väsby, ligger ute i solen och solar :) Om 45 min ska jag åka till centralen för att möta Tina och Robyn :) Har inte träffat Tina sen solavslutninge :O Fan inget ok..... Sen ikväll ska jag på fotboll, AIK-Åtvidaberg spelar :)

I fredags jobbade jag efter jobbet åkte jag och möte Klara och Bea sen åkte vi hem till Robin och var där hela kvällen, hade det faktiskt roligt :) Sen i Lördags så jobbade jag mellan 10-15 och då var jag riktigt äckligt seg från kvällen innan... Efter jobbet hängde jag med Gabriella, Kevin och Jimmy till Grönan (några från jobbet). Hade as roligt, åkte pop-expressen som jag alltid har sagt att jag ALDRIG ska åka, men den var jätte rolig :) Upp skjutet var bara en plåga.. haha Och insene är skit rolig :))

Sen senare på kvällen åkte jag hem till Mamma och sov här, så det är mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0