Hahah damp inlägg?

Bloggen har fakkat så i söndags kom fyra likadana inlägg och förut idag kunde jag inte göra ett inlägg. Och jar vet inte hur man raderar inlägg på bloggen???????????

Idag gick jag upp fett tidigt för att åka till upplands väsby för att kolla om mitt simkort har kommit och det hade det inte gjort.. Så jag ringde Tele2 då säger dem att simkortet skicka dem den 6 juli och jag spärra det och då skulle dem skicka ett nytt den 29 juni, en vecka innan........... Och dem skicka det till Enköping där jag inte ens bor så då tar det ännu längre tid, får det inte förrens fredag typ???? Döda mig.. Och jag hade haft mobil kunde ja ha jätte roligt ikväll men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Nu måste jag sitta hemma.. hahaha

Men annars har jag jobbat idag mellan 15-21. Och det gick väl sådär, var inte på bästa humöret. Imorgon ska jag nog träffa Anna&Anna måste göra något roligt.. Heeej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0