Em final

Jag har blivit sol narkoman.. Måste sola hela tiden.. haha. Så jag gick upp tidigt i morse för att sola men sen blev det molnigt så då gick jag hem igen. Så kom Anna hit så kolla vi på bilder från Kos och prata om allt vi har missat. Sedan åkte vi ner till solna C där jag växla pengar det jag hade kvar och sen gick vi till Max och satt där och prata lite. Sen jag kom hem gick jag ut och sprang har saknat att träna. Nu väntar jag bara på att EM finalen ska börja och att Spanien ska vinna igen! Kom igen nu Spanien vinn det här nu!!

Fick med mig dem här från tax freen påvägen hem och även ett par hörlurar. Är jätte nöjd med perfymerna luktar skit gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0