Back in time

Idag på morgonen åkte jag och träffa Anna så gick vi ner till bryggorna vid stadshagen gör att sola. Sen kom även Maja och lite senare också Klara. Sen efter ett tag kom även Baran dit. Så log vi där och sola, och jag bada även i vattnet första gången i år i Sverige :) Det var nästan skönare i vattnet här än på Kos. Sen runt 16 åkte jag och Klara in mot stan för hon skulle köpa lite saker det sluta istället med att jag kom hem med två tröjor, ett par shorts och en BH. Men är jätte nöjd med kläderna jag köpte.

Nu på kvällen åkte jag och Klara och mötte Petar sedan åkte vi till cafe 60 där vi även mötte upp Mana och Mikaela, så satt vi där och fika :) Mys pys. Nu ska jag sova snart, puss


haha faktiskt lite sant ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0