År 2011

2011 var än av det bästa året. Fick lära känna massa nya fina människor. Skolavslutningen, gå ut 9an. Och börja på gymnasiumet. Balen i slutet av 9an, shit vad roligt jag hade, lärare som gjorde roliga saker för hos, och allt dansande på slutet, minnen. Var också i Cypern i mars med mamma. Bara en mor och dotter resa. Lite synd att mamma blev sjuk där nere men det hade det mysigt iaf. Vi flyttad igen, den här gången var det upp Till Enköping. Vi fick en ny katt i familjen, lilla morris. Alla AIK matcher som framförallt jag Mana och Bella gick på. Alla fester hos Munir, haha minnen. Killarna som vi var med hela tiden. Den bästa sommaren. Hade hur roligt som helst sol, bad, festa och när vi spela fotboll varje kväll.. Kommer aldrig glömma den kvällen hos Fredrik så tävla vi i kube så vann vi tjejer mot killarna så dem var tvugna att springa nakna runt huset.. haha. När vi tjejer var på skansen en hel dag, och kolla på allsång på skansen det var sommar. Att börja på gymnasiumet och träffa alla fina i klassen. Framförallt tjejerna. A-veckan då vi gick till final och skulle göra en skatch, hahaha vår sög så hårt. E1C brooooor! Fick jätte bra kontakt med Anna, Anna, Julia och Sirin. Hahah kommer inte glöma insparken när vi va hos mig. Eller när jag, Anna, Anna och Julia var här en torsdag, och aa.. haha! I 9an gick det jätte bra för mig i skolan sen när jag börja gymnasiumet gick det inte alls lika bra. Har även också hunnit bytt från Bromma till Nti handels programmet.
Kommer inte glömma dem gångerna när vi var i Bålsta i somras, haha det var roligt.
Kungsberget med villastad, eller när jag och Klara åkte upp till Romme för en dag. Skit vad roligt vi hade.
Eller när jag, pappa och Caroline var uppe i fjällen på sportlovet, fajsplanta vid liften, hahah skämde ut mig som fan men det var såååå roligt!! hahaha. Vi hade all sorts väder man kan tänka sig, vi hade hur fint som helst dem först dagarna sen fick vi snöstorm och en dag regna det. Konstigt väder. Men inget slår då när vi var uppe i fjällen i somras och det regna i en vecka konstant. 2011 så börja jag träna också riktigt mycket under våren, hösten och vintern. Jag är fortfarande kär i låten "My love-sia" som jag hörde första gången i december 2010..

Sen har det också hänt tråkiga saker också, men faktiskt inte så mycket under det här året. En sak som är tråkigt att jag och Bea har inte alls lika bra kontakt, känns det som ibland. Under hela 8 och 9an var vi med varandra varje dag, i skolan och efter skolan. Jag sov hos henne princip varje helg, vi var med varandra hela tiden. Visst vi har kontakt nu vi pratar och träffas ibland. Men inte alls lika mycket som förut och det saknar jag. <3<3<3 Sen att jag blev allergiskt mot katt, häst och hund... Inte så bra när man har allt. :/


Hahah, vi i villastad <3

haha, våra matte lektioner med bibbi..... 

Kungsberget med dem bästa <3

Romme med Klara :))

Festerna hos Armin.

Min födelsedag.  Var med tjejerna hemma hos mig och åt och sen var 
vi på fest hos Munir. Alla roliga fester där kommer jag inte heller glömma.

Fjällen med pappis och syster <3

Cypern med mamma <3

Hahah, Valboooooorg!!

Balen!!!!

Skärgården, midsommar :)

Kvällarna hos Fredrik. Jag och Rikard, haha taxiii riii! Glömmer aldrig!


Allsång på skansen, med tjejerna <3

Skolavslutningen

Alla matcher <3

fan vad roligt vi hade då!!

Haha vårt te-party hos wendela! 

EIC <3<3<3

Insparken, då vi var hemma hos mig innan :)

Festen i västerhaninge med Anna och Anna, saknar er tjejer <3

hahah glömmer aldrig den kvällen

<3

Manas födelsedag, shit vad roligt vi hade <3
Pattiiiboiii och Annski i skolan <3

Och alla idas små hundvalpar som kom också, gulliii!!

Det var mycket som hände 2011, och det här är bara en del av 2011 :)
 
2012 nu kööööör vi!!


Kommentarer
Postat av: Bra

2012-01-02 @ 12:54:44
Postat av: Bea

Då får det bli ändring på det i år då mitt hjärta!!!!!! Älskar dig<3333 pussssss

2012-01-02 @ 12:55:31
Postat av: sophie

Jaa det får det verkligen bli!!! puss älskar dig <333

2012-01-02 @ 19:02:12
URL: http://sophiesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0