Torsdag

Föut idag funka inte blogg.se. Igår kväll var jag, Caroline, Pappa och farmor och kolla på Robert Gustafsson, fy fan vad rolig han var. Så jävla klockren. Det var hela hans 25 år så det bästa han hade gjort! Idag fick jag sluta vid 15 såå skönt annars slutar jag 17 :)) Sen åkte jag hem snabbt för fixa mig sen tillbaka till tc och möta Emelie och sen även Mana. Vi skulle på AIK-Djurgården. Träffa Rebecca vid Globen också. Rebecca fyller även år idag, Graaaattis igen :D Matchen var fuckad, halva klacken gick? För att polisen var där? Aa det börja med bråk iaf så matchen blev ca 20 min försenad. När den väl sen börja gjorde vi mål sen dem, vi gjorde mål sen dem, så höll det typ på så. Men vi vann iaf med 4-3 sååå skönt mina gulllllliiiiii gnaget, hehe :) Nu ska jag sova, sen är det fredag imorgon, är sååå taggad på helg :D pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0