Tisdag

Mongoooo, som alltid amanda säger!! haha. Pappa har fixat trådlöst internet, så nu kan jag använda min egen och inte vår vanliga, whooop! Kollar på idrottsgalan som pappa spela in i går, och så känslig jag är så har jag suttit och bölat som fan till den... Skolan idag var chill, vi hade ett läxförhör om hur man ska hålla och förbreda om möte, det lättaste jag har gjort sen jag börja 8-9 tror jag? haha. Sen träffa jag Sirin på tuben när jag var påväg hem, längesen jag träffa henne så var roligt att prata med henne en snabbis :) Om 7 min ska jag gå ner till tåget och åka å träna, idag blir det aerobics, naaaaajsbaaaaaajs, hihih. Men måste gå nu, tjaaaarå! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0