Snart är jag 17 årrrr!!!!

Igår fick jag sluta tidigare i från praktiken så då åkte jag hem och duscha. Sen direkt efter det åkte jag och möte Amanda som var hos Patrik. Fixa lite saker sen vidare hem till Klara. Vi köpte pizza och åt det till middag. Hade jätte rolig kväll igår hos klara med massa fina människor. Vi firade även mig lite som fyller år imorgon (om två timmar) whooop :D Fick massa fina presenter från mina fina. Som underkläder, en jätte fin tröja, film, sen massa bra små saker :D Av klara fick jag att vi ska gå på Avicii!!!!!!!!!!!!! såååååå jäkla glad över det :D Ommmmmmmmg bästa klara!! Tack för alla fina presenter mina fina vänner, är såå glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0