Skola imorgon

Måste måste måste plugga nu...... Men tänkte först berätta lite om min helg. I fredags var vi hos Oscar, drog även med mig Anna, Anna och deras kompis Nicole. Hade det riktigt roligt faktiskt! På lördagen på dan var jag bara hemma och sov! Sen på kvällen så åkte jag hem till Daniel där även, Ida, Amanda och Klara var. Sen drog vi till någon Ralle som bor där vi skälby. Det blev en riktig lugn kväll för mig, men hade trevligt ändå.

Idag så åkte jag till stan och träffa Mamma så gick vi och fika kolla runt lite i affärer. Mys att trägga henne det var längesen sist. Sen åkte vi hem till mig. Både mamma och pappa gick nyss, så nu är jag ensam som jag ska vara resten av kvällen! Och imorgon börjar skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0