Nyår!

Nyår igår då! Hade det riktigt roligt. Det börja med tjejmiddag hemma hos Klara med dem bästa tjejerna. Sen drog några till skälby och jag å Klara drog på en fest i Äppelviken. Där vi fira tolvslaget. :) Tråkigt att vi inte var med Amanda eller Bea... :( Sen drog jag en snabbis till Vällingby och sen hem. Fattar inte hur jag lyckas, min mobil gick sönder och jag hade med mig Tre extra strumpbyxor och nu är typ alla sönder......... -.- Men hade riktigt roligt nyår iaf. Påvägen hem så var det en äckel gubbe.. Fy faaaan...
Idag har jag sovit hela dagen och ätit pizza, haha. Men ska snart sova igen.


Har massa bilder på kamran, men orkar inte ladda upp dem nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0