Jag har tråkigt och jag är tråkig

Jag har blivit as tråkig på den senaste tiden, eller har inte orkat röra på mig... :/ så idag har jag bara legat hemma, har försej pluggat lite så det är ju bra!! Men har inte orkat lyfta telefonen har framförallt inte orkat att klä på mig eller sminka mig. Så bestämde mig för att ligga hemma ikväll och inte röra arslet någon stans!!! Men imorgon måste jag ändra på mig, två dagar att bara ligga hemma är inte bra, Så imorgon ska jag troligtvis träffa Anna :D har saknat henne <3 Sista kvällen på lovet så det blir väl något roligt :) sen på dagen ska jag försöka ta mig ut till Hässelby hämta mina kläder hos klara och försöka träffa alla vänner där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0