Första praktik dagen

Heeej längesen jag skrev nu. I lördags var jag Anna, Anna och Robyn hemma hos mig och skulle kolla på film, det gick sådär, Jag och Robyn åkte till Vällingby halv 2 på natten hem till Filip och var där med dem, sen åkte vi hem sent på natten/morgonen. På söndagen sov jag rätt länge sen åkte jag och möte Maja så körde vi Zumba. På kvällen var och Robyn på bio. Hon hade gratis biljetter som skulle gå ut, så vi var och kolla på The girl with dargon tatto. Den svenska är mycket bättre men den var ändå okej. Idag var jag på första dagen på praktiken. Det gick as bra och det var jätte roligt. Så skönt att slippa plugg och allt sånt i 3 veckor!!!!! Sen nu på kvällen var jag och träna spinn, och det blev i Åkeshov idag. Men ska inte träna mer där, gillar Vällingby mycket mer. Men har iaf provat. :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0