Duktig jag är.

Idag gick jag upp bra tid i morse, åt lite frukost sen åkte jag och möte Maja. Vi gick till gymmet och träna, sen vid halv 4 så körde vi ett Zumba pass. Jätte skönt att träna idag än att bara ligga hemma! :) Sen jag kom hem gjorde jag värsta goda/nyttiga middagen till mig. Det blev lax, bulgur med sallad! Duktig jag är. Har precis duschat hade tänkt slö lite vid TVn nu, sen göra en smoothie. Hitta reseptet på gymmet så det ska vara någon nyttig smoothie, är fett nyttig idag. Jämfört med igår och i fredags. Höhö. Skola imorgon.. Är inte alls taggad men den här veckan kommer säkert gå as fort. På fredag ska jag upp till Romme med skolan, och sen efter det har jag pratik i 3 veckor. niceeee! Men ska fixa min smoothie nu, pussar <3


Min middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0