1731

hahaha, snygging man är!!!!
Sitter hemma hos klara nu med hennes nya fina dator macbook, har bara inte lärt mig den riktigt hur den funkar, men jag vill också ha en....... :(( Igår satt jag uppe till 5 på morgonen och kolla på JVM matchen, det var fan värt det. Sååååååååå jävla bra SVERIGEEEEEE!!!! idag vakna jag vid 12 tidigaste den här veckan, whoop. Måste börja vända på dygnet. Sen så åkte jag hem till Ida där även Amanda och Daniel var. Det var mys att träffa dem igen. sen kom även Klara förbi en snabbis sen åkte jag och Klara hem till Klaras pappa hämta mina kläder och sen vidare till hennes mamma. Ska nu duscha sen ska jag äta här. Ikväll ska jag träffa Anna och Anna så ska vi trodligen till Oskar ikväll. Men ni får ha det så bra, pussar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0