Nice to nice to know ya lets do it again

Halluu, har haft fult upp idag!

Igår kväll så var jag med Anna, Anna och Bill hemma hos en tjej i solna som fyllde år och hade massa folk där! Hade det riktigt roligt där med nytt folk. Tyvärr försvann mitt busskort.. Kvällen sluta med att jag, Anna, Anna och bill försökte kolla på Harry potter hemma hos mig 2-3 på natten. men det gick så där. Sen gick Anna och Bill hem till Bill så sov Anna kvar här :) Så imorse var jag och Anna fett sugna på pizza så vi ringer Anna och Bill så gick vi ner till Huvudsta och åt pizza där, riktigt gått. Efter det möte jag upp Maja vid odenplan, så gick vi till stadsbiblioteket och plugga lite och sen blev det vår söndag Zumba. Nu på kvällen var jag som sagt på gruppinterjuv för donken. Både Patricia och Anna skulle på samma, så var iaf inte ensam. Men det var trevligt. Nu hoppas man bara på att få jobb! Nu ska jag duscha sen sova, tjaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0