Lördag



Igår efter praktiken träffa jag mamma. Vi gick och fika och kolla runt i några affärer. Jätte mysigt att fika och prata å så. Senare så åkte jag direkt hem till Klara. Fixa mig och sånt där. Sedan var vi hos Kevin hela kvällen. Idag har jag bara legat hemma och tagit det lugnt träffa Anna en jätte snabbis sen har jag bara kollat på dh. Nu håller jag på att fixa mig. Ikväll ska jag vara med Anna och Anna hos deras kompis som fyller år. Så ikväll ska jag bara vara i Solna, men det ska bli kul :) Men måste fixa det sista så skriver jag nog imorgon.

Fast har fult upp då. Ska möta Maja vid Odenplan så ska vi plugga lite på statsbibloteket, sen efter det ska vi köra Zumba sen halv 8 imorgon kväll ska jag på arbets interjuv för donken, så har fult upp hela dagen.. Men ska gå nu, pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0