Lördag

Kvällen igår blev inte alls som vi hade tänkt oss. Jag åkte till Spånga för att möta klara. Innan hon kom sprang jag in på konsum för att ta ut pengar, sen när jag hade träffat henne och vi hade fixat det vi skulle så kommer det en polis och fråga om vi hade sett fyra killar springa. Men det hade vi inte, då kom jag på att jag hade sett fyra killar stod på sidan av konsum sen kom det en till. Så då sa jag det till polisen. Och tydligen var det jätte viktigt så jag blev vittne och fick visa vad jag hade sett dem och blev förhörd och sånt. Så nu är jag typ vittne för något som hände men har ingenanning vad som hände :S hehe. Men så det tog typ hela kvällen. Sen när jag var klar så åkte jag och Klara till Kevin där Amanda var, jag var där en halv timme sen åkte jag hem. Så det blev en lugn men ändå inte igår :) Nu ska jag ta en promenad, ska gå ner mot skytteholm där AIK har tränings match mot Gefle fast den är slut snart hehe, sen ska jag gå till Maxi ICA och möta pappa, pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0