Helg

Har inte haft tid att blogga i helgen har haft fult upp. Ifredags efter skolan träna jag med Maja, sen hem snabbt fixa mig för att sedan träffa Klara inne i stan. På kvällen vara vi hemma hos Bea och åt tårta och fira henne jätte mysigt. Sen så åkte vi till en i sundbyberg. Sen skulle alla dra då blev det knas så jag ringde Anna som var hon Robin i Sundbyberg så fick komma dit istället. Hela lördagen låg i sängen hela dagen, sen runt 17 kom jag upp. Då la jag mig i soffan sen fixa mat och börja göra ordning mig. Sen kom Anna och Anna och senare så drog vi ner till Bill för att fira han med några andra. Det var rikitgt kul tills det hände lite saker, men hade en riktigt trevlig kväll ändå :) Idag har jag tränat Zumba med Maja, nu väntar jag på att pappa ska komma hem med god mat, tjaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0