chill

Tjabba tjena hallå! hehe. hmmmmmmmmm idag har jag gjort? Typ det vanliga. Råka för sig försova mig till 20 över 10 och jag börjar tio.. inte bra. Men sen jobba jag ända till 17 idag....... Efter det åkte jag direkt till Vällingby för att träna muskel och sha'bam. Nu är jag hemma och sitter i sängen :) Imorgon ska jag vara på Karolinska kl 8 på morgon -.- När jag var liten gjorde jag någonting som hette bamseprojekt nu några år efter ska man tillbaka. Så sen lördags kväll har jag massa plåster på ryggen men massa olika ämnen som ex gummi, nickel och sånt så ska man kolla om man är allergisk imot dem. Jobbigt bara att pappa ska ta den tidigaste tiden????? Men får 500 kr om man gör det så det är värt. Okej ska sluta prata om bamse saken.. haha heej då :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0