2120

Sitter nu hemma hos mamma i Upplands Väsby. Hon flytta hit för ett tag sen, riktigt mysigt :) Kollar på "livet blir bättre". Idag var praktiken långsam... Innan lunch kommer det in en tjej i 20 år åldern som ville pröva två par converse (båda paren) självklart går jag och hämtar dem till henne. Sen ville hon prova en annan sko så går och hämtar den och så och när jag kom tillbaka har hon sprungit iväg med båda skorna + en speciall sula för 275 kr.. Var så arg och kände mig så dum att jag gick på det. Men hur kunde jag veta det? Det kan hända alla, men ändå. Men efter jag hade kommit tillbaka efter lunchen fick jag veta att polisen hade tagit henne på JC. Riktigt skönt att få tillbaka skorna och framförallt att hon blev gripen. Men ska mysa nu i soffan nu, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0