See heaven's got a plan for you

Ibland älskar jag min skola!!! På kenths lektioner kommer vi inte ha ett ända prov! På Ciccis lektioner kommer vi inte ha några läxor och på Malins lektioner ska vi bara ha några få prov, inte alls många. Sen håller vi på med UF nu, så vi jobbar med för det mesta på lektionerna och det arbete kommer dem för det mesta döma efter. Men UF är inte lätt det är as jobbigt så det är skönt att det inte blir så mycket plugg :)

Idag efter skolan så åkte jag, Maja och Tina in till stan och shoppa lite. Jag skulle köpa hårfärg, ett par jeans och en data väska. Men ist kom jag hem med tre tröjor, två par byxor och ett jätte snygg klocka!! Men ska köpa hårfärg imorgon ist :) Efter det åkte jag hem en snabbis och byte om för sen att åka till gymmet och gymma med Pebbles ifrån jobbet. Skit skönt att träna igen. 


Vår skiss på vår väska vi ska ha!! haha oseriös bild!
Men lite bilder från dem senaste dagarna i skolan när vi har hållt på med UF :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0