I dont care, I love it

Idag har jag legat ute och solat, i Solna har det iaf vart sol idag. Letade lite efter min misse morris som är borta.. Sen åkte jag även ner till Solna C och köpte hårfärg så nu ska jag äntligen färga bort mina fula utväxt... Sen köpte jag ett billigt iphone skal som inte är det finaste men skit samma. hehe.

Igår jobbade jag till 20 sen åkte jag hem duscha och sedan möte jag upp Klara och Petar så var jag med dem hela kvällen :) Igår när jag var inne i stan med Klara fick jag även med två par skor och ett linne hem :)

Nu ska jag färga håret sen träffa Bea, puss


Tagen med mobilen så inte så bra bild. Men iaf det här linnet som är öppen i ryggen också. Där har ni mitt fina oranga iphone skall också.... xD

Och dem här skorna och ett par exakt likadana fast vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0