2153

tjabbaaaaa!! Längesen nu, men kan iaf berätta om min helg. I fredags jobbade jag som vanligt till 21 efter det mötte jag upp Anna, Anna, Maja och Nicole! Vi åkte hem till mig en snabbis så jag kunde fixa mig snabbt för sedan dra vidare till Gärdet där vi var hela kvällen och hade roligt!

Sen på lördagen på dagen var jag och annorna och kolla på magic Mike, den filmen var så där.. Det som var bra och kul med filmen var att se killar dansa nakna! Man drägglade lite på deras kroppar, men annars var inte filmen så bra. Sen på kvällen träffade jag Klara så åkte vi sedan hem till Amanda och körde där på kvällen, sen sent in på natten fastna jag och Klara hos någon i norra ängby men där var vi kanske 1-2 timmar bara. Sen kom hem alldeles försent.

I söndags så åkte jag och Klara och köpte gymkort på sats! Äntligen så kommer träningen igång igen! Så idag efter skolan idag så drog vi och gymman en snabbis innan Klara var tvungen att dra till jobbet.

I natt ska jag ta igen all sömn som jag inte har fått på hela helgen ;)


Myser i one piecen :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0