Bajs skola imorgon :(((

Heeeej!! I fredags jobba jag mellan 13-20 efter det träffa jag Anna och sen Anna och Nicole. Sen var vi hemma hos Filip som fyllde 18! Hade det riktigt roligt sen kom även Klara dit så det var roligt, sen sov jag hos Klara som var jätte länge sen! I lördags så sov jag på dan sen åkte jag och träffa Bea i vällingby så köpte vi en fin present till Amanda som fyllde år i Torsdag. Så igår fira vi mandisen. Efter ett tag åkte jag till Kevin en snabbis där träffa jag Anna och Nicole, sen drog jag med dem till Ängby. Feta random kvällen kan jag säga.. Idag har jag vart och handlat lite sen gick jag och pappa ner till en pizzeria vid mig och kolla på Syrianska-AIK och vi vann med 0-1, Alltid gnaget!!! Men ska plugga nu och kolla på bb, pusssssssar


Anna, Anna och jag i fredags :)))

Ifrån torsdag då vi spela mot Göteborg hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0