Orkar inte mig själv.......

Yooo fredag igår härligt, var i skolan sen så jobba jag till 20 kom hem och somna kl 22. Haha rolig fredags kväll jag hade.. Men det var skönt.. Imorse börja dagen men att jogga, som jag ska göra nästan varje morgon nu när det är fint väder! Sen åkte jag med pappi snabbt till farmor och farfar sen hämta mamma och Peter mig så åkte vi till Morfar som fyller år idag. Det var mys att träffa lite släcktingar. Sen åkte jag, mamma och Peter till en resturang vid Råsunda och åt middag det var mys. Men jag som är världens slarvigaste tappar min mobil i toaletten.......... :((((((( JAG HATAR MIG SJÄLV IBLAND. Så nu måste jag ha min samsung som jag typ inte har några nr på... Men ska kolla mobilen i veckan. Nu ska jag träffa Anna, pusssssss heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0