Onsdag

Har jobbat så mycket så har inte haft tid att blogga! Söndags börja jag 10 och sluta 16.30 fick sluta tidigare :) Sen fick jag jobba uppe på sergeltorgs donken i ca en timme, där var det as stressigt jämfört med hos oss. Sen har jag jobbat varje dag så har inte hunnit träna förutom i måndags. På kvällarna har jag vart hos kompisar och sovit hos mamma. Igår kväll var jag med Anna och Nicole hos en i spånga, hade riktigt roligt! Idag har jag jobbat 5 timmar sen skulle jag träna spinn idag men var så trött så somna vid 17. Men imorgon är jag äntligen ledig sen är det Fotboll också! Vi spelar mot Göteborg hemma. Så det ska bli roligt! Men ikväll ska jag vara hemma och ta igen allt jobbande. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0