mysis

Tog nyss en ta hand om mig själv dusch! Då jag skrubba hela kroppen, raka mig, hade in packning och smörjde in mig efter åt så nu är jag jätte len på hela kroppen! Kan du inte sluta ta på mina ben! Hahaha!! Det behövdes verkligen! Idag då har jag vart i skolan vi börja med idrott då vi dansa först sen körde yoga. Det var väl härligt med yoga men det var verkligen inte min grej. Annars har dagen bara rullat på! Vår matte och service lärare var sjuk så hade två as chill lektioner. Efter skolan så har jag tränat spinn och bodyattck! Bodyattacken var as jobbig idag och framförallt när man har kört köttig spinn innan, men det var skönt efteråt!

Imorgon är det fredag!!!! äntligen fast den här veckan har gått jätte fort. Men imorgon ska jag jobba, fast jobbar bara till 19 för sen ska jag och Klara på kkv & Norlie!!! Ska bli as roligt!


Skön bild pappa hade lagt upp på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0