Helgen

Min helg har vart lyckad! I fredags efter jag sluta så åkte jag och Klara till söder och kolla på Norlie och kkv. OMG vad kkv är snygg, kan döö för att få han! Men det var mer som en spelning och alla som var där var typ 12 år och fjortisar sen var spelningen i en timme.... Men man kände att man inte passa in där! Men annars var det bra. Efter det åkte jag och klara in till stan för att fika. Efter det åkte vi bara hem till mig och tog det lugnt sen sov Klara här. På lördagen så gick vi upp rätt tidigt. Klara åkte till jobbet och jag senare till gymmet och körde ett muskel pass, så nu har jag värsta tränings värken i hela benen... Sen jobba jag igår mellan 14-20 efter det åkte jag snabbt hem sen möte jag Klara i Jackosberg så skulle vi till hennes klass kompis Philip.
Senare på kvällen drog vi vidare till vällingby och sen riddan. Det blev eb lyckad kväll!
Sen var det fotboll idag också AIK-Sundsvall. Matchen var inte alls bra vi spela jätte dåligt.. Det sluta 1-1! Nu har jag ätit värsta goda salladen till middag och kollat på shutter island :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0