Hej jag har ett liv

yooooooo!!! Dagen började med NO och att jag sov hela lektionen då vi kolla på en film om lesbiska. När jag vakna hade jag fina märken i hela ansiktet av min halsduk, inte så fint hehe. Sen har dagen rullat på. Hade omprov idag också.. Efter skolan blev det direkt till gymmet för att först köra spinn sen efter det aerobic.  Dh i dag också och Mike blir skytten......... HAN KAN JU INTE DÖ???? Världens gulligaste ju.. </3

Hann inte blogga igår men var i skolan sen plugga sen träna muskel sen plugga igen, whoop roligt liv.......

Men ska nussinussa nu, natti alla som läser mina ointressanta inlägg :((((((((((((


Tänkte först bjuda på en bild men in såg nu att den var förhemsk. Jag nyduschad med en taliban på huvudet är ingen vacker syn...... Men har faktiskt laggt upp en sån bild på bloggen... hmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Men ni får den här fina bilden istället <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0