Lördag

Har inte haft tid att blogg så mycket eller rättare sagt haft lust! Men i torsdags vara jag på Klaras insparkfest. Det var roligt! Men fy fan vad varmt och trött man blev på slutet.. Runt halv 2 kom pappa och hämta hos så somna vi hemma hos mig direkt! I går var det skola, var rätt så trött men det rullade på. Hade ingen matte så det var skönt! Sen vid två hade jag möte i skolan. Efter det åkte jag och pappa hem till farmor&farfar och åt lite lunch. På kvällen så åkte jag ut till Hässelby för att träffa, mana, bella och denise. Så skulle vi på nån fest. Men dem vi skulle med var sega så då fick vi för hos att åka till kanan för Bella kände nån där. Det sluta med bråk och att spring runt i skogen.. hahaha


Insparkfesten på Pure, Träffa Sofia som jag inte har sett på jätte länge! :D

Natalie, Julia och jag på skansen

Efter skansen när vi skulle åka till slussen och käka!
Halva klassen typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0