Helgen

Har inte haft någon tid alls att blogga i helgen!

I fredags
 i skolan så skulle vi göra en sketch men vi gjorde aldrig det vi skulle göra så det blev nåt killarna hittade på, hahahah faaaaaaaail på den alltså!! På kvällen så var jag och tjejerna och åt middag hemma hos Patrik med han, Oliver och Axel. det var jätte roligt och mysigt. Efter ett tag så åkte vi till Älvsjö för gå på nrj, hade grymt roligt där. Såg Rebecca & Fiona, Adrian Lux, Mange makers med massa mer. När jag kom hem så däcka jag i sängen på dirr. 

I Lördags
så hängde jag med pappa till kungens kruva, köpte ett par jeans och present till syrran. Sen hem käka för att sedan åka ut till Hässelby. Men på kvällen var vi hemma hos Kevin själv var jag grymt seg så tog det lungt och åkte hem tidigt :) Idag har jag vart hemma hos Farmor&farfar och pluggat hela dagen har prov imorgon... Ser inte fram i mot det.. Men imorgon är det derbyt är skit taggad till det!!



Några bilder av många ifrån i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0